FREMTIDEN - ETTER 70 ÅR UTVIDER NÆRBUTIKKEN STAKKVIK TILBUDET

19.09.2023, Nærbutikken Stakkvik har tatt et stort steg inn i fremtiden, noe som gleder både de ansatte og befolkningen rundt.

Med en nydelig plassering på vestsiden av Reinøya i Troms blir butikken en del av en ny æra for dagligvarehandel.

Fremtidens dagligvarehandel

Fremover vil innbyggerne kunne benytte seg av RMA-butikkstyring, noe som gir en sømløs og enkel handleopplevelse.

I over 70 år har Nærbutikken vært møteplassen for bygda.

– En familie som het Hansen bygde butikken i 1949, og mitt navn er også Hansen, så det passer jo fint at jeg tok over driften, forteller en lattermild Daniel Hansen.

Nå blir butikken en høyteknologisk destinasjon med sin implementering av RMA-Butikkstyring.

– Det er mye gevinst til befolkningen, og jeg tror de ser det samme, forteller han.

Denne teknologien bringer dagligvarehandelen inn i fremtiden. I tillegg til å gi butikkene fleksibilitet og kostnadseffektivitet er det også brukervennlig.

Med en helautomatisert butikk kan betjening, når som helst på døgnet, koble seg på.

379634327_696151581902766_2129753806702402119_njpg

Velkommen inn til høyteknologiske Nærbutikken Stakkvik!

Utvider tilbudet

– Jeg er glad for å kunne gi et utvidet tilbud til befolkningen, samtidig som jeg håper på et ekstra ben å stå på, forteller den spente butikkeieren.

Han forteller at tilbakemeldingene har vært overveiende positive.

– Mange syns dette er både stilig og tøft. Nå trenger de ikke lengre å handle innenfor de litt knappe åpningstidene som var før, men de har hele døgnet til rådighet.

Daniel forteller også at noen er litt mer tilbaketrukken og vil bare fortsette å handle i butikkens originale åpningstider.

– Jeg er opptatt av at alle ser at dette er et utvidet tilbud. Jeg kommer fortsatt til å være i butikken og hjelpe til som før, men nå har flere mulighet til å handle når det passer de best.

Han understreker at det er en vinn-vinn-situasjon for alle.

Avslutningsvis vil Daniel rette en takk til samarbeidspartnere.

– Jeg har veldig takknemlig for støttespillerne, spesiell takk til Merkur, kommunen og Mat-Norge som har gjort dette mulig. Det gir både oss og kundene en stor gevinst!

Kommunikasjonsansvarlig,
Ida Amalea Furseth